wróć do tematów forum

UWAGA NA PROMOCJE W BIEDRONCE!!!

Komentarz

Kris 02-02-2024 godz 22:39

Uważajcie na czerwone etykiety, które przykuwają oko i informują o bardzo korzystnych cenach produktów. Nie zawsze tak jest, a w zasadzie coraz częściej zdarza się, że dany produkt w ogóle nie jest przeceniony. Klient przy kasie dowiaduje się, że przecena jest nieaktualna, lub że dana promocja obowiązywała jakiś czas temu. Dobrze, jeżeli klient dowie się o tym przed zeskanowaniem produktu, ponieważ spora część produktów nie podlega anulowaniu i w tym momencie jesteśmy zrobieni w przysłowiowego ,,balona” Jest to chyba jakaś odgórnie prowadzona ,,polityka” biedronki, żeby oszukiwać ludzi. No bo jaki problem zmienić etykietę w momencie końca promocji lub po wyprzedaniu promocyjnych produktów…

1.

Przeciez to norma w Reszelskiej biedronce. Czas najwyższy zgłosić to do rzecznika praw konsumenta. Ale najpierw warto zbierać dowody, chociażby zdjęcia.

Marta 2024-02-03 10:44:51


2.

Czy może Pan - moderatorze forum Reszel/ - ustawić jako pierwszą stronę posty np. z roku np.2020, tak jako swoje widzimisię. Cofa Pan forum w swojej nadzorczej operatywności do czasów dawno minionych. Jest Pan przysłowiowym Hamulcowym.

... 2024-03-03 14:56:05


3.

Jak się nie zna na swoich praw, to jest się robionym w balona. A art. 543 kodeksu cywilnego jasno tłumaczy: "wystawienie rzeczy w miejscu sprzedaży na widok publiczny z oznaczeniem ceny uważa się za ofertę sprzedaży". Zdarzyło mi się w biedronce w Reszlu kupić towar, który przy kasie okazał się droższy niż na wiszącej etykiecie. Przyszła kierowniczka, kazała kasjerce naliczyć taką cenę jaka była na etykiecie i szybko poszła ją usunąć, bo promocja była nieaktualna. Zamiast poznać swoje prawa, to marnuje się czas na żale w internecie. Sprzedawca jest zobowiązany sprzedać towar za taką cenę, jaka jest przy nim na półce i tyle.

x-man 2024-03-04 09:26:54


4.

X-Men, zgadzam się. Poza tym to nie jest tylko w reszelskiej biedronce, ani tylko w Biedronce. Panie mają zapierdziel cały dzień nie są w stanie dopilnować wszystkiego. Zacznijcie dbać o swoje interesy i dajcie ludziom pożyć, tak jak sami oczekujecie

MytyKut 2024-03-04 21:01:07


5.

MytyKut, dokładnie tak jest w każdym sklepie, ale akurat wspomniałem o biedronce w Reszlu, bo dość niedawno miałem tę sytuację. Ale w przeszłości zdarzało się w innych sklepach, w innych miastach. Trzeba być asertywnym i znać swoje prawa konsumenckie, a nie narzekać w necie, że ktoś oszukuje. Po prostu może tak być jak piszesz. Obsługa nie zawsze jest w stanie wszystkiego dopilnować przy natłoku pracy, ale za gapiostwo się płaci i jest to na korzyść klienta.

x-man 2024-03-05 07:04:42


6.

A ja zadam pytanie a drugą stronę. Ile razy na rachunku było mniej niż ktoś liczył? Ile razy w takiej sytuacji, klient wrócił do kasy i powiedział że chce dopłacić za produkt bo była wyższa cena na półce. Każdą sytuację ze sklepu, z urzędu itp można rozpatrywać w dwie strony. Nie myli się ten co nic nie robi a znajdować te błędy ma czas bezrobotny ;)

Zamyślony 2024-03-19 20:56:25


Komentarz

wróć do tematów forum

Czy warto uczyć się języka niemieckiego?

Wiele osób, które opanowało płynnie język angielski, zastanawia się nad tym, jaki kolejny język do nauki warto wybrać. Bardzo często jest to język naszych najbliższych zachodnich sąsiadów – czyli język niemiecki. Sprawdź, czy warto uczyć się niemieckiego!

wiecej...

Reklama

Agencja ReklamowaMąka chlebowaMeble