janko 20-11-2010 godz 14:52
W dniu dzisiejszym odwiedziłem ten sklep,przy stoisku alkoholowym,które służy w tym sklepie jako główna kasa,zaczęła się tworzyć kolejka..Kolejkowicze grzecznie zaczeli wyrażać swoje niezadowolenie,że nikt nie siedzi przy jakiejś innej kasie,wtedy pani ze stoiska zaczęła swój wywód i uwagi dotyczące klientów.. Oto przykłady tych uwag-"w kolejce to ciężko postać 3 min.a stać w sklepie i gadać godzinę to już nie","sklep to nie tylko kasy,towar też trzeba rozkładać(dodam tylko że nikt tego towaru w danej chwili oprócz pana,który ustawiał piwo nie wykładał)".Gdy ogonek kolejki robił się coraz większy,pani zadzwoniła po kogoś do kasy,za chwilę zjawiła się pani,która usiadła za kasą co pani ze stoiska alkoholowego skwitowała następnym komentarzem "siadaj i siedĽ,bo dość mam już tego słuchania i pretensji"..Wszystko to przy zniesmaczonych klientach(poczułem się w tym sklepie jakby klient dla ekspedientów był największym wrogiem,nie zaś w jakimś sensie pracodawcą)..Czy miał ktoś podobne kwiatki?
1.
Nie było marketu narzekania, jest market narzekania ...
Janusz 2010-11-20 15:34:15
2.
Nie było marketu narzekania, jest market dalej narzekania ...
Janusz 2010-11-20 15:35:33
3.
Ja miałam trochę podobna sytuacje, fakt faktem nie było dużej kolejki ale za to Pani ( również na stoisku alkoholowym) zaczeła pogawentkę z Panią która do niej dołączyła, zaczeły żalić się na swoja kolezankę zupełnie nie zwazając na moją obecność, dopiero gdy Pan stojący za mną zwrócił uprzejmie im uwagę, Pani ekspedientka z nieprzyjemnym grymasem wróciła do swoich obowiązków
ciekawy 2010-11-20 15:52:38
4.
Janusz,nie narzekam na to że jest market.Obsługa sklepu nie może w taki sposób komentować swojego niezorganizowania(tyle itylko tyle).
janko 2010-11-20 16:44:52
5.
Ta kasa i kolejka do niej przy stoisku monopolowym to oczywisty chwyt marketingowy, bo przecież niewielu z nas przychodzi do sklepu wyłącznie po jakiś trunek, ale tak stojąc z konieczności dłuższą chwilę przed kolorowymi butelkami niejeden z klientów skusi się na jakąś butelczynę.
reszelanka 2010-11-20 16:56:08
6.
To brak kopetencji,co niektóre Panie narzekały ,że nie mają pracy ,a jak dostały, to mają wszystkich gdzieś...zwykła przyzwoitość nakazuje miłą obsługę.Myślę ,że ten problem trzeba poruszyć wyżej.Może wtedy będą pracowały Panie ,które docenią klijenta ,bo dzięki nim mają pracę.
maryna 2010-11-21 22:40:04
7.
A wy hipokrykci nie widzicie w nas ludzi tylko służki,my też mamy swoją godność i pracujemy sumiennie i ciezko zebyscie mieli w czym wybierac,i nikt nie napisze o tym dobrego słowa!patrzcie na siebie jacy jestescie i jak pracujecie,a to że "pani na stoisku monopolowym" zwróciła komuś uwagę opisaliście tak jakby kogoś pobiła,musicie w końcu zrozumieć że każdy ma swoją granice cierpilwości i jak się słucha narzekań przez cały dzień to czemu się dziwicie, a to nie nasza wina.więc jeżeli nie wiecie jak to wygląda za lady sklepowej to nie poruszajcie takich tematów,bo tylko się ośmieszacie.
niunia 2010-11-22 07:44:12
8.
a co do "maryny" postu to samej brak ci kompetencji i naucz się pisać zanim komuś masz zamiar coś wypomnieć.
niunia 2010-11-22 07:48:31
9.
Fakt faktem nigdzie nie zdarzyło mi się, żeby w jakimś markecie było tyle kas ale tylko jedna była czynna,kiedy są potężne kolejki. A tutaj jest tak za każdym razem. Maryna ma oczywistą rację. Obsługa PM zapomina, że w handlu pracuje się zgodnie z zasadą: WASZ KLIENT, WASZ PAN. Jak tak dalej pójdzie to sklep straci klientów a co wtedy będzie chyba mówić nie trzeba. Do niunia, sama się ośmieszasz i próbujesz odsunąć winę od obsługi. Takie uwagi od personelu są nie na miejscu. I nie trzeba by było słuchać narzekań jakby otwarte były chociaż 2 kasy, oczywiście kiedy kolejka jest większa. A co do wykładania produktów można to robić kiedy ruch jest mniejszy a nie w "godzinach szczytu".
ona131721 2010-11-22 10:01:59
10.
zrozumiałabym gdyby to było co dzień i zawsze ale nikt mi nie powie że wszystkie dziewczyny są niemiłe bo tak myślicie,raz się zdarzyło i wielkie HALO.porównajcie obsługę w innych sklepach,gdzie na wejściu zabijają cie wzrokiem.przykro mi że jesteście tacy krytyczni i nikt nie docenia tego że naprawdę ludzie zostawiają tam kawał serca w pracy.
niunia 2010-11-22 10:56:49
11.
Do "niunia" Primo: przeczytaj sobie w słowniku definicję hipokryzji. Secundo: serce, zdrowie a nawet większość życia, każdy z nas zostawia w pracy. Tertio: to nie jest 1. raz kiedy ktoś z obsługi Polo Marketu jest niemiły dla klientów. Już nie wspomnę o Paniach na stoisku mięsnym. A o kasach to jest święta prawda.
szalonykefir 2010-11-22 20:18:19
12.
Do "niunia" Primo: przeczytaj sobie w słowniku definicję hipokryzji. Secundo: serce, zdrowie a nawet większość życia, każdy z nas zostawia w pracy. Tertio: to nie jest 1. raz kiedy ktoś z obsługi Polo Marketu jest niemiły dla klientów. Już nie wspomnę o Paniach na stoisku mięsnym. A o kasach to jest święta prawda.
szalonykefir 2010-11-22 20:19:12
13.
Ludzie to co tutaj czytam to dla mnie masarka... Dla Was najlepiej to iść zrobić zakupy i to najlepiej za darmo!!!! Piszecie tak o Polo bo z chęcią sami byście poszli tam do pracy tylko jest mały problem sklep ma swoją obsadę i nie potrzebuje nikogo... Zal Was ściska nic więcej. Kazdy z nas ma chwile emocji. Znam panie ze stoiska monopolowego. i wcale nie sa takie jak piszecie.
znajda 2010-11-26 11:21:34
14.
A NAPISZCIE KTORA Z PAN KASJEREK WAM ODPOWIADA????
znajda 2010-11-26 11:22:08
15.
Dziecko drogie,przeczytaj jeszcze raz pierwszy post(jeśli nie zrozumiesz to przeczytaj następny raz aż do skutku).Jeśli jeszcze nic nie będziesz kumała,to niestety ciężko będzie Ci pomóc..
janko 2010-11-26 13:03:05
16.
Bydło Jesteście i tyle.
Jurek50 2010-11-27 10:42:40
17.
dziecko to mozesz sobie moj Drogi w przedszkolu znaleĽć... Doskonale umiem czytac i wiem co przeczytalam. Dla mnie Panie kasjerki sa miłe i bardzo pomocne. A jesli szukasz bydla to musisz isc na pastwisko ;D
znajda 2010-11-27 19:47:34
18.
Chyba jednak czytać nie umiesz ;)
solid_strikes_again 2010-11-28 11:55:36
19.
Sami stwarzacie sobie problem jest Polo jest fajnie!!
znajda 2010-11-30 17:25:05
20.
Ja bardzo sie ciesze ze w naszyn mieście powstały takie sklepy jak biedronka czy polomarket ,przynajmniej inne sklepy spusciły z cen ,bo to co sie działo wczesniej to było koszmarne .Jak do tej pory podoba mi sie zarówno propozycja tych sklepw /towarowa/ jak i obsługa ,nie trafiłam jeszcze na to zeby któras z pań była nie miał ,wrecz przeciwnie iruytują mnie zachowania pewnych klientów którzy czasem nie potrafia w spokoju postac w kolejce dotyczy to moich spostrzezeń na dziale miesnym ,klienci każa sobie kroic wszystko w plasterki ,wybredzają przy tym co niemiara ,trzeba miec anielską cierpliwosc zeby utrzymac spokój ,no ale panie trzymają sie dzielnie . POZDRAWIAM WSZYSTKIE PANIE KASJERKI I PANIE Z DZIAŁU MIESNEGO ,.A SZCZEGÓLNIE JEDNA PANIˇ -ANIA
anna 2010-12-02 13:57:12
21.
Popieram Cie Ania;-) Wszystkie panie sa bardzo uczynne i przede wszystkim miłe. Jezeli pytam o jakis produkt to doprowadzaja mnie do niego i pokazuja gdzie dokladnie lezy nawet jak maja swoich duzo obowiazkow i te pełne wózki z towarem. Kazda z nich ma buzie usmiechnieta. A co do pan z mięsnego wielki szacun dla nich;) Maja tyle cierpliwosci i wyrozumialosci i zawsze zycza miłego dnia tak samo jak panie kasjerki;) Dziewczyny 3majcie sie i nie dajcie;)
znajda 2010-12-03 16:25:11
22.
Anna,panie na tym stoisku są po to żeby kroić w plasterki,jeżeli sobie tego życzy klient(koniec kropka,jeśli się nie podoba to mogą zmienić pracę).Znajda,Ty natomiast zapewne jesteś jedną z tych pań i na siłę próbujesz się dowartościować.Prawda jest taka że klient ma zawsze rację(nawet jak jej czasami nie ma)pracownik ma być zawsze miły i nie komentować,bo nie do tego zastał zatrudniony..W pierwszym poście przedstawiłem autentyczne wydarzenie,kilka osób które stały wtedy w kolejce nie podzielały Waszych pochwał,przeciwnie uważały że to jakaś parodia obsługi(więc albo się odnieście do opisanej sytuacji,albo najzwyczajniej dajcie spokój z pisaniem takich dyrdymałów(jaka jest obsługa każdy widzi).
janko 2010-12-03 16:58:30
23.
Tak każdy widzi tylko to co chce widziec!! obsługa sklepu jest naprawde super i nie wiem czego Wy sie czepiacie... Dla mnie wszystko jest w jak najlepszym porzadku!!
znajda 2010-12-04 19:45:03
24.
Napisałaś dobre zdanie "Dla mnie wszystko jest w jak najlepszym porzadku!!".Dla mnie i wielu innych klientów nie jest w porządku,taka między nami jest różnica.
janko 2010-12-05 12:08:08
25.
chcecie kultury to zachowujcie się kulturalnie.koniec kropka teraz.
niunia 2010-12-05 17:26:10
26.
Niunia,ja zachowywałem się kulturalnie,to pani zza lady zaczęła swoje głupie uwagi i komentarze,więc nie wiem o co Ci biega...Od tamtego zajścia,byłem kilka razy w Polo,czy napisałem coś nowego na obsługę? Otóż nie,bo nie miałem powodu,żeby komuś dowalać bez przyczyny..Tak więc rozchmurz się i nie broń osoby,która wtedy przegięła,,do innych pań nie mam zastrzeżeń,wykonują swoją pracę dobrze...Dobranoc.
janko 2010-12-05 17:49:59
Mitomania, zwana również pseudologią fantastyczną, to zaburzenie psychiczne, które objawia się patologicznym, systematycznym wymyślaniem i opowiadaniem nieprawdziwych historii, często w przekonujący sposób. Prawda może być trudna do odróżnienia od rzeczywistości, nawet dla samego mitomana. Co ciekawe, statystycznie częściej dotyka kobiet niż mężczyzn. Sprawdź, jakie są objawy mitomanii i poznaj przyczyny.
wiecej...Reklama