wróć do tematów forum

klienci przychodzący do sklepów

Komentarz

mirka 01-03-2010 godz 12:20

Od razu zaznaczam,że nie pracuję w sklepie, ale miałam okazję pracować na studiach jako sprzedawca. żalicie się na obsługę a może porozmawiamy o klientach przychodzących do sklepów: zbulwersowanych że zapałki są drogie, że reklamówki nie daje sprzedawca a jak da to po co daje bo przecież tym się zaśmieca. a może wokół rozejrzyjcie się i sami wyciągnijcie wnioski. klient wchodzi do sklepu nie powie dzien dobry, otworzy drzwi i nie zamknie.głupoty?jak ty mnie tak ja tobie

1.

Wszystko to co napisałaś to prawda ,ale niestety sklepowa za ladą powinna byc zawszy miła ,czy ma chumor ,czy tez nie

2010-03-01 15:06:01


2.

Chumor?

Reszello 2010-03-01 20:24:58


3.

Właściwie, to po ośmiu godzinach pracy w sklepie i obsłudze upierdliwych klientów, to i "chumor" wyjdzie. Faktem jest,że naprawdę niektórzy klienci w ferworze zasad wolnego rynku i tezy przewodniej "klient nasz pan" czasami zachowują się wręcz chamsko. Można to zaobserwować nie tylko zza lady, ale też z kolejki. Nie wymagajmy więc od sprzedawcy, żeby nam pod nogi kwiaty sypał tylko dlatego,że kupujemy u niego dwie bułki.

misianka1 2010-03-03 14:35:13


4.

nie dziw sie skoro coś jest nie tak i chcesz wyjaśnić że się cena nie zgadza a ekspedientka wmawia Ci że Ľle sprawdziłaś a wędlinę podaje tą samą ręką którą wydaje ludziom BRUDNE pieniądze.

adadaci 2010-03-03 23:04:53


Komentarz

wróć do tematów forum

Thwaites - jak dobrać filtr, pasek i oleje do wozideł Thwaites?

Wozidła marki Thwaites od lat cieszą się świetną opinią na budowach - są zwrotne, solidne i dobrze znoszą intensywną eksploatację. Ale nawet najlepsza maszyna potrzebuje regularnej obsługi. Dobór odpowiednich filtrów, pasków oraz olejów to coś, co realnie wpływa na żywotność sprzętu, jego osiągi i… spokój operatora. Poniżej krok po kroku wyjaśniamy, jak podejść do tematu rozsądnie.

wiecej...

Reklama

Agencja ReklamowaMąka chlebowaMeble